איסוף טקסטיל

איסוף טקסטיל

לשמירה על האיזון האקולוגי
חברת ק.מ.מ רואה חשיבות עליונה במחזור כדרך פשוטה ויעיל בה כל אחד יכול לתרום לשמירה על האיזון האקולוגי ואיכות הסביבה. מחזור בגדים הוא אחת הדרכים בהן יכול כל אחד מאיתנו לתרום את חלקו בהקטנת הפסולת הבלתי מתכלה המושלכת לאתרי הפסולת ולהקטנה משמעותית של צריכה מיותרת וזיהום סביבתי.
הסטטיסטיקה מראה כי בגדים מהווים כ- 6% מהאשפה הביתית שלנו, וכולנו רואים את ערימות הבגדים ליד הפחים או בתוכם, בעיקר בעונות המעבר ולפני החגים. החומרים מהם עשויים הבגדים אינם מתכלים והטמנת בגדים תורמת לזיהום הקרקע, ולפליטת גז מתאן הגורם להתחממות כדור הארץ. מחזור בגדים יכול לחסוך לא רק על ידי הפחתת הזיהום הישיר אלא גם בהקטנה משמעותית של צריכת האנרגיה הנדרשת כדי להטמין את האשפה.
בשנים האחרונות רואים יותר ויותר מיכלי מחזור לבגדים בערים שונות בארץ, ולמרות שלא כולם שלנו אנחנו מברכים על כך מאוד!

מחזור הבגדים
כל הבגדים ניתנים למחזור!
לאחר איסוף הבגדים אנחנו ממיינים אותם: בגדים במצב טוב מועברים לשימוש חוזר באוכלוסיות מעוטות יכולות, ובגדים שאינם מתאימים לשימוש חוזר נחתכים ומועברים לשימוש כמטליות וסמרטוטים במוסכים ומפעלים שונים אם הם עשויים טריקו וחומרים טבעיים אחרים, או מרוסקים ומפורקים לפני מחזור אם הם עשויים מסיבי צמר או אקרילן.
חברת ק.מ.מ מציבה מיכלי מחזור מיוחדים לבגדים בכל מקום נדרש, ועובדות עם עיריות ומועצות אזוריות רבות. איסוף הבגדים נעשה בזמנים קבועים על ידי משאית איסוף מיוחדת, כך שתמיד יש מקום לבגדים נוספים.

icon

מחזור כל הבגדים

icon

הקטנה של הזיהום הסביבתי

icon

איסוף הבגדים המיותרים למחזור

יש לכם שאלה?

צרו איתנו קשר לכל הפרטים